Κλείνει Σέραφιν η Μπαρτσελόνα
2016-07-27 00:21
Πολύ κοντά στην απόκτηση του Κέβιν Σέραφιν είναι η Μπαρτσελόνα,σύμφωνα με δημοσιεύματα από τις ΗΠΑ,ο Αμερικάνος Σέντερ θα υπογράψει στους Καταλανούς,έναντι 2εκ,για τον επόμενο χρόνο.
Τη περασμένη σεζόν ο Σέραφιν αγωνίστηκε στη Νέα Υόρκη και τους Νικς,αλλά μετά το τέλος της χρονιάς έμεινε ελεύθερος και η επιστροφή του στην Ευρώπη είναι μονόδρομος.
Τρομερή προσθήκη για την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα,που δυναμώνει και την Ρακέτα της.
