Παραμένει στον ΠΑΟ ο Γουίλιαμς
2016-04-07 17:55
Από ότι φαίνεται μόνο τα τυπικά απομένουν για να οριστικοποιηθεί η συμφωνία για την παραμονή του Έλλιοτ Γουίλιαμς στους πρασίνους,και είναι θέμα ωρών η ανανέωση συμβολαίου του στον Παναθηναικό.
Ύστερα από διαπραγματεύσεις των ανθρώπων του Παναθημαϊκού με τον μάνατζερ του παίκτη, οι δύο πλευρές έχουν καταλήξει σε συμφωνία.
Ήδη σειρήνες από Ευρωπαικές ομάδες αλλά και από το ΝΒΑ είχαν αρχίσει να ηχούν,αλλά η πράσινη διοίκηση κινήθηκε γρήγορα,και έκανε το ΜΠΑΜ κρατώντας τον.Οι Λεπτομέρειες για το συμβόλαιο του θα έρθουν στη φόρα τις επόμενες μέρες.