ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΜΕ ΝΤΟΡΣΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΑΛΑΤΑ
2016-02-14 00:58
Το απόγευμα ο Τζόεϊ Ντόρσεϊ ήταν εκτός αποστολής της Γαλατασαράι στη νίκη της επί της Γκαζιαντέπ και λίγες ώρες αργότερα φέρεται να έχει βρει σε όλα με τον Ολυμπιακό για να κάνει πράξη την επιθυμία του. Να επιστρέψει στους "ερυθρόλευκους" και στη Euroleague.
Ο Αμερικανός σέντερ φέρεται να τα έχει βρει σε όλα με τη διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός με αυτό που απομένει να είναι η λύση του συμβολαίου του με τη διοίκηση της Γαλατασαράι ώστε να μπορέσει ελεύθερος πλέον να πάρει την πτήση από την Κωνσταντινούπολη για την Αθήνα και το "Ελευθέριος Βενιζέλος".
Το γεγονός ότι ο Ντόρσεϊ αποτελούσε τη Νο1 επιλογή του Γιάννη Σφαιρόπουλου ήταν λίγο πολύ κοινό μυστικό τις τελευταίες δέκα μέρες. Από τη στιγμή που είχε αρχίσει να διαφαίνεται η ανάγκη απόκτησης ενός αθλητικού σέντερ.
