Θέλει το ΜΠΑΜ με Πούλεν ο Ερυθρός Αστέρας

2016-06-12 22:02

Οι Πρωταθλητές της Αδριατικής Λίγκας,αφού ολοκλήρωσαν με Back-to-back πρωτάθλημα τις φετινές τους υποχρεώσεις,αλλά και την πολύ καλή χρονιά και στην Ευρωλίγκα,με την πρόκριση τους μέχρι τα playoff,άρχισαν να κινούνται στη μεταγραφική αγορά.

Οι Τσίρμπες και Μίλλερ θα αποχαιρετήσουν με στόχο το Ισραήλ,και η ομάδα του Ράντονιτς,θέλει άμεσα να χτίσει το νέο της ρόστερ.

Πρώτος στόχος,και πρώτος παίκτης της στη λίστα,είναι ο Τζέικομπ Πούλεν της Τσεντεβίτα,από την οποία παραμένει ελεύθερος.Ο 26χρονος Αμερικάνος Γκαρντ είχε μια μεστή σεζόν με τους Κροάτες,πηγαίνοντας μέχρι το Top16,και είχε τη φετινή σεζόν 11.6π,4.7 ασίστ και 2.3ριμπάουντ.

Ενδιαφέρον για τον παίκτη δείχνει και η Σάσσαρι.